Fra netthandel til handel overalt

Dagens kunder er digitalt erfarne. Kundene er i kontakt med din bedrift på mange mulige måter; sosiale medier, nettbutikk, fysisk butikk, mobil, på bussen, hjemme i sofaen osv. For dem er det ikke noe skille på hvor de treffer deg. Det viktigste er en god kjøpsopplevelse som er tilpasset dem og deres behov.

Måten vi jobber på

I Creuna finner du et av Nordens ledende fagmiljøer for netthandel. Vi tenker og jobber tverrfaglig og kan derfor gjøre mye mer enn å få den teknologiske løsningen på plass. I likhet med deg er vi lidenskapelig opptatt av sluttbrukeren. Med en tilnærming sentrert rundt kundereisen og kundeopplevelsen kan vi sammen utvikle en effektiv og attraktiv løsning for netthandel og bygge den sammen med øvrig digitalt og fysisk innhold til én sømløs opplevelse. Målet er høy opplevd verdi for kunden og bedre resultater for deg.

Tjenester vi leverer

Vi kan tilby våre kunder en totalopplevelse innenfor strategi, brukeropplevelse, systemarkitektur, valg av teknologisk løsning, nettbutikk, mobilhandel, responsivt design, systemutvikling, testing og applikasjonsforvaltning. Vi lager løsninger for B2C og B2B.

Beate Alme

Senior Consultant
+47 920 24 079
Vis alle innlegg

 

Artikler

Bli med på shopping i digitaLondon

Gå i butikken eller handle digitalt? I London kan du gjøre begge deler samtidig.

E-handels-revolusjonen: Alt endres – det viktigste er som før

Det skjer store endringer i hvordan nordmenn ønsker å handle. Handel på nett skyter ny fart, og økt mobilbruk er den store driveren. Men viktigst for å lykkes er det samme som det alltid har vært: å forstå kundens forventninger. 

Netthandel – en del av hele opplevelsen

Tilbyr du netthandel eller planlegger å gjøre det? Sørg for at den er med og bygger en god samlet brukeropplevelse. Det lønner seg.


Kundereferanser

Cubus og Dressmann XL


Varner-gruppen er et av Skandinavias største detaljhandelskonsern, med 12 kjedekonsepter, ca 1300 butikker og 10 000 ansatte i 9 land. Creuna har bistått i utviklingen av en solid og fleksibel e-handelsløsning for Cubus og Dressmann XL. 

Mer informasjon om Cubus og Dressmann XL case her

Regnskap Norge og Pintell


Sammen med Regnskap Norge (NARF) har Creuna utviklet Pintell – et nyskapende verktøy for rådgivning innen regnskap og økonomi.  For NARF er løsningen i praksis blitt et nytt forretningsområde.


Mer informasjon om Regnskap Norge og Pintell  case her

 Flust


Flust.no har lagt fundamentet for økt e-handel og nye markedsandeler for Norgesgruppen. Creuna har vært totalleverandør for rådgivning, konsept, design til teknisk implementering og effektivisering av arbeidsforløp. 

Mer informasjon om Flust  case her 

Posten



Postens nye salgsnettdatabase: Bedre kundeservice med oppdatert informasjon og høy datakvalitet.
Salgsnettdatabasen er realisert på Microsoft .NET-plattformen, med Microsoft SQL-Server som database, og den driftes av ErgoGroup.

Mer informasjon om Posten  caset her