Eirik Norman Hansen

Eirik Norman Hansen

Markedsdirektør
+47 995 23 557 /

Eirik er markedsdirektør og ansvarlig for markedsføring i Creuna. Han har lang erfaring som rådgiver innen forretningsutvikling, digital strategi, kommunikasjon og sosiale medier, der han selv er en meget aktiv deltaker. De siste årene har Eirik blitt en mye brukt foredragsholder og konferansier hvor temaer rundt betydningen av det digitale står helt sentralt. Han brenner spesielt for den makten brukerne har fått og hva dette betyr for måten vi driver forretning på.

Eirik er utdannet siviløkonom med spesialisering i Information Management, og har gjennom sin karriere jobbet med mange av Creunas største kunder. Eirik har jobbet med rådgivning innen web og det digitale siden 1998, og har med der over 18 års erfaring.

Mine favoritter


Silje Storhaug Beate Alme Eirik Norman Hansen Haldor Hårvik

Dette tror Creuna blir viktig i år

Høye forventninger, grenseløs teknologi og mye følelser vil prege den digitale verden i 2017. Se trendene du bør vite om her.

Eirik Norman Hansen Hans Haugli Noni Løvvik Ole Morten Damlien Solveig van Nes Stein Øvre Tina Jacobsen

Få innsikten fra Creuna-dagen 2016

Se video og presentasjoner fra fagdagen vår i september. Takk til alle som besøkte oss og gjorde dagen til en suksess!

Eirik Norman Hansen Tina Jacobsen

Fra netthandel til handel overalt

Se hvilke forandringer e-handelen står overfor i 2016, og hvilke konsekvenser det får for deg som driver nettbutikk.

Eirik Norman Hansen Ole Morten Damlien

Dette tror Creuna blir viktig i 2016

Start 2016 bedre forberedt – se hvilke digitale trender som vil gjøre seg gjeldende i år. På årets første frokostseminar delte vi det vi tror blir viktig å fokusere på i 2016. Digital modenhet, opphevet skille mellom e-handel og handel, og det å bruke hjertet når vi lager økosystemer rundt merkevaren.

Eirik Norman Hansen
Eirik Norman Hansen André Nordal Sylte Kristoffer Fredriksen Tina Jacobsen

Bli med på shopping i digitaLondon

Gå i butikken eller handle digitalt? I London kan du gjøre begge deler samtidig.

John Aurtande
John Aurtande Eirik Norman Hansen

E-handels-revolusjonen: Alt endres – det viktigste er som før

Nordmenn ønsker å handle på helt nye måter. Men viktigst for å lykkes er det samme som alltid: å forstå hva kunden vil ha.

John Aurtande Eirik Norman Hansen

Hvordan nordmenn ønsker å handle på nett og viktige internasjonale trender

Se presentasjon fra frokostseminaret hvor vi presenterte og diskuterte resultatene fra vår årlige ehandelsundersøkelse og siste nytt fra bla. IRCE 2015 – (Internet Retailer Conference & Exhibition) og Forrester Research International.

Eirik Norman Hansen

Inspirasjon rundt videobruk i innholdsmarkedsføring

På vårt frokostseminar 23. april fylte vi på med inspirasjon rundt videobruk i innholdsmarkedsføring sammen med 23.

Eirik Norman Hansen
Eirik Norman Hansen Anders Aunbu Tord Heyerdahl

5 ting merkevarebyggeren trenger å vite i 2015

Hva blir viktig i 2015? Her er Creunas topp 5 liste.

Eirik Norman Hansen Anders Aunbu Tord Heyerdahl

5 ting Creuna tror blir viktig i 2015

På vårt frokostseminar 14. januar presenterte vi 5 ting Creuna tror blir viktig i 2015.

Eirik Norman Hansen André Nordal Sylte Arne Hjeltnes Thor Fjeldberg

Slik får du grep om kundereisen – ta det personlig

Se film og slides fra seminaret vi holdt sammen med Google og EPiServer

Eirik Norman Hansen
Eirik Norman Hansen

Netthandel – en del av hele opplevelsen

Tilbyr du netthandel eller planlegger å gjøre det? Sørg for at den er med og bygger en god samlet brukeropplevelse. Det lønner seg.

Eirik Norman Hansen

Fra innhold til netthandel

Hvordan kan man best bygge netthandel sammen med øvrig innhold på nett? 21. januar gikk vi sammen med Varner Retail og EPiServer for å gi deg verdifull innsikt.

Eirik Norman Hansen Joachim Løvf

Det sosiale intranettet

Sosialisering, involvering og samhandling på intranettet bidrar til økt trivsel og effektivitet blant ansatte, og erfaringene med våre kunder viser det samme.

Eirik Norman Hansen

Digitaliser din forretningsstrategi

Du må derfor din virksomhet på å bryte ned silotenkningen innenfor offline og online. Se video og presentasjon fra vårt frokostseminar.